luni, 16 iulie 2012


Salutare! Cand m-am trezit in dimineata asta,  mai bine zis, cand m-am hotarat sa ma dau jos din pat, deoarece nu am reusit sa inchid un ochi toata seara, m-am gandit ca ar trebui sa mananc ceva.
Nu imi era foame, dar nu mancasem absolut nimic de vineri,  mai exact de joi seara de  la 17:30
Asa ca am mancat o pruna mai maricica. Imi pare rau ca nu am cantarit-o,  pruna are pe 100g 89 de calorii, asa as fi stiut cate calorii am consumat.
De ce nu am putut dormi noaptea trecuta?!....Imi simteam mainile foarte amortite, iar asta nu ma lasa sa adorm, am incercat sa le misc incontinuu, poate poate se mai dezmortesc, dar degeaba.
De dimineata am facut un dush cu apa oarecum rece pentru a stimula circulatia sangelui si se pare ca am reusit deoarce nu mai simt acele furnicaturi enervante.


Aseara, cand m-am intors din oras, mama mi-a spus ca am slabit, bineinteles, acesta nu a fost un compliment. Avea o fata oarecum dezamagita. Ei nu banuiesc nimic de Ana, am reusit sa o tin destul de bine ascunsa si sper sa nu afle de ea niciodata , cu toate ca intr-o zi, cand mi s-a facut rau la scoala si am sunat-o pe mama si vina sa ma ia, ea mi-a spus " gata, s-a terminat cu infometarile astea ale tale!", noroc ca stiu sa  mint  destul de bine, prefacandu-ma ca nu inteleg ce vrea sa spuna prin "infometarile mele".
In ultima vreme, am avut o scuza, sau mai bine zis un pretext de care m-am folosit, facandu-i pe ai mei sa creada ca pofta mea de mancare a disparut din cauza stresului acumulat pe perioada  exemenelor de admitere la liceu si de teama pe care o aveam in legatura cu liceu la care voi fi repartizata.  Dar, am intrat la liceul si la profilul la care imi doream, iar acum nu mai gasesc scuze credibile de care sa ma pot folosi...........mda, detul de trist! 
Sper ca voi va descurcati mai bine!

6 comentarii:

  1. Buna Catalina! Imi place blogul tau! Vad ca esti foarte ambitioasa si iti doresc sa o tii tot asa! Cite kg ai? Abia astept sa citesc urmatorul post! Stay strong :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce vei citi urmatoarea mea postarea, vei vedea ca nu's chiar asa de ambitioase pe cat se vede, cu toate ca mi-as dori :))
      Multumesc mult >:D<

      Ștergere
  2. Ah , parintii astia ! Da , isi fac griji , dar toti stim de fapt ca uneori sunt dezamagiti ca au o fata grasa , lenesa , care toata ziua mananca. Totusi : felicitari inca o data pentru ca ai intrat la ce luceu doreai si iti tin pumnii in continuare ! :) Take care !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate Elle, dar nu si in cazutl parintiilor mei, nu ii cunosti. :))
      Daca as fi o vaca de 70 kg pun pariu ca nu m-ar bate la cap sa slabesc, dar acum cand am slabit si eu putin stau cu gura pe mine toata ziua.
      Cand eram mai mica, pe la 10-11 ani, eram destul de grasuta, sa zicem ca eram cu 8 kg peste greutatea normala, nu-mi aduc aminte ca ai mei sa-mi fi reprosat ceva. Ei vor sa fiu "grasa si frumoasa". :))
      Si ma bucur ca imi citesti blogul.
      Bafta in continuare cu slabitul! :*

      Ștergere
  3. Hei Catalina.Imi place blogul tau.Oof,stiu cum e cu parintii,mai ales cu bunicii..Bunica tot imi zice ca.s slaba,dar eu defapt sunt o vaca imensa(46kg) si as vrea sa ajung la 40 sau 39,38 de ce nu?Mult succes cu blogul.Si daca ai putea sa.mi dai niste sfaturi,as fi foarte fericita.Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei Catalina.Imi place blogul tau.Oof,stiu cum e cu parintii,mai ales cu bunicii..Bunica tot imi zice ca.s slaba,dar eu defapt sunt o vaca imensa(46kg) si as vrea sa ajung la 40 sau 39,38 de ce nu?Mult succes cu blogul.Si daca ai putea sa.mi dai niste sfaturi,as fi foarte fericita.Pup :*

    RăspundețiȘtergere