miercuri, 18 iulie 2012


Buna tuturor! 
M-am pus serios pe treaba, am inceput sa fac sport si de ieri nu am mai mancat nimic. 
Azi am fost la strand cu cativa prieteni si am inotat atat de mult incat am facut febra musculara. 
Maine de dimineata plec la mare,  din pacate nu am reusit sa ii conving pe ai mei sa ma lase acasa. In timp ce imi faceam bagajul imi venea sa plang, de parca m-ar fi dat afara din casa. In bagaj mi-am pus doua carti in caz de ma plictisesc, sper sa nu se intample asta.
Partea buna este ca voi putea inota muuuuult, iubesc sa inot.
Imi este tare frica sa nu bag pe mine ca sparta, voi inerca sa fac toto posibilul sa rezist, sper sa si reusesc. As avea o idee....unul din prietenii nostri de familie cu care mergem la mare nu suporta rosiile, daca vede o rosie desfacuta i se face rau, eu as putea sa imi iau la fiecare masa rosii, asa as putea sa merg sa "mananc" la alta masa, sper sa aiba la hotel rosii,daca au, eu sunt salvata. 
Asta este singurul meu plan si sper sa il pot pune in aplicare. 
Am fost la farmacie si mi-am facut aprovizionarea, am cumparat o cutie de Dulcolax, pe care nu stiu unde as putea sa o ascund, cred ca am s-o bag in husa de la aparatul foto, daca gaseste mama pastilele sunt moarta. Deci, tineti-mi pumnii!
Aveam de gand sa-mi cumpar si vomitive de la farmacie dar, daca mi-as fi cumparat as fi mancat pentru ca mi-as fi zis "eee...apoi o sa vomit si nu o sa se depuna nimic", asa ca nu mi-am cumparat. 
Aseara mi-am facut o poza, cand ma intorc de la mare o sa-mi  fac inca  una pentru a-mi da seama daca am slabit sau daca m-am ingrasat, sper ca rezultatele sa fie acelea pe care mi le doresc. 


Am gasit si un motiv pentru care trebuie sa fiu ambitioasa si sa slabesc. 
Pana incep liceul mai sunt doua luni, in astea doua lui vreau sa slabesc 7 kg. Vreau sa fiu super skinny
In dimineata asta m-am cantarit si am tot  47kg, ma asteptam sa am mai mult, dar am fost  placut surprinsa de numarul la care s-a oprit cantarul, dar vreau mai mult, vreau sa ajung cu disperare la 40 kg 
Ma uit la pozele dei iarna trecuta, vazand cat  de slaba eram imi vine sa plang, aveam 45 de kg la 1,68, toata lumea imi spunea ca sunt prea slaba si ca ar trebui sa ma ingras macar, subliniez MACAR 5 kg. 
Poate din cauza parintilor mei m-am ingrasat de atunci, ma bateau la cap in fiecare zi spunandu-mi ca sunt "prea slaba". Prin primavara ajunsesem sa cantaresc aproximativ 50kg.
Acum au inceput iarasi sa ma streseze si sa stea cu gura pe mine, mai ales mama care de cateva zile incoace a inceput sa faca mancarea mea preferata si sa cumpere multe dulciuri, asta inseamna ca am slabit si ca ea a observat asta. Mda....pana la Craciun mai sunt 5 luni, oare va reusi sa ma ingrase in acest timp?
Sa speram ca nu, deoarece nu vreau sa fiu taiata si sa sfarsesc pe masa lor. 
Ii urasc pe oamenii care imi spun " vai ce slaba esti, ia si mananca sa te ingrasi" acei oameni vor sa ma transforme intr-o vaca sau intr-un porc,depinde de preferintele fiecaruia. Intodeauna i-am considerat pe acesti oameni prefacuti, deoarece ei imi vor doar raul. Aici nu ma refer la parintii mei, pe care ii inteleg, ma refer la ceilalti, la unele prietene, la colege. Adica sa fim seriosi, lor nu le pasa de sanatatea mea sau de mine, fac si ele pe desteptele incercand sa ma faca sa cred ca le pasa, dar nu's proasta.
Abia astept sa ma intorc de la mare, sa speram sa ma intorc cu 2 kg mai putin, sau macar cu aceeasi greutate.
Bafta la slabit tuturor!


3 comentarii:

  1. Buna Catalina. Tocmai am gasit blog-ul tau si dupa ce am citit cateva postari imi dau seama ca imi aduci aminte atat de mine cand am inceput sa fiu pro-ana. Evident, mentalitatea si dorintele mele se-au schimbat destul de mult. Nu doar pentru ca incepeam sa am din ce in ce mai multe probleme de sanatate, ci si pentru ca rezultatele nu erau exact cele pe care le asteptam.
    Totusi, astea sunt lucruri pe care le vei descoperi cu timpul si pana la urma, Ana te schimba mult, din toate punctele de vedere.
    E minunat ca ai vointa si chiar daca din punctul meu de vedere arati foarte bine, e important ce crezi tu despre tine insati si nu ce spun ceilalti.
    Distractie placuta la mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt cam la aceasi greutate,doar ca mai mica de inaltime(1.58-1.59) si vreau sa slabesc tot 40 kg si daca o fac as vrea sa ajung la 39-38,ar fi super.Uite id.ul meu sa mai tinem legatura: roxanroxana84@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt cam la aceasi greutate,doar ca mai mica de inaltime(1.58-1.59) si vreau sa slabesc tot 40 kg si daca o fac as vrea sa ajung la 39-38,ar fi super.Uite id.ul meu sa mai tinem legatura: roxanroxana84@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere