duminică, 15 iulie 2012


REZISTA!
De multe ori mi s-a intamplat sa ies afara cu prietenii  si sa sfarsesc intr-o pizzerie sau intr-un fast-food bucurandu-mi papilele gustative cu o pizza, un snitel sau un hamburger, apoi sa ma simt ingrozitor, dezamagita ,scarbita si vinovata!
Alteori am putut REZITA tentatiilor, atunci ma simtem puternica, eram foarte mandra de mine si de progresele mele.


Cand mama face manacrea mea preferata, ma gandesc de 1000 de ori la ce am de facut, de multe ori luand decizia cea buna, aceea de a nu manca, de a REZISTA tentatiilor. Cum fac asta?!.......Ma uit la poze cu Sasha Pivovarova,Keira Knightley ,  Frida Gutavsson etc. oasele lor proeminente ma ambitioneaza si mai tare, ajutandu-ma sa nu ma apropii de mancare.
Dar, de multe ori mi se inatmpla sa cedez, sa ma napustesc ca o salbatica asupra dusmanului (mancarea), dupa zile intregi de infometare, o data ce m-am pus pe mancat nu ma mai pot opri.
In timp ce stomacul si pepilele gustative imi sunt rasfatete, minte mea incepe sa o ia razna, eu incep sa ma urasc, iar corpul meu pricopsit cu un kg incepe sa planga!
Daca sunt singura acasa sau daca parintii mei dorm, merg la baie si imi bag doua degetele pe gat, urasc cand fac asta, dar trebuie.
Dupa ce am dat afara ce am mancat, sau macar jumatate,  iau cateve laxative sa fiu sigura ca nu se depune  totul.
Hmm.... oare ce fac atunci cand nu imi pot baga degetele pe gat si nu am laxative?!?! Mi s-a intamplat asta de zeci de ori. Ei bine ma simt groaznic, imi vine sa ma dau cu capu' de toti peretii, simt pur si simplu ca o iau razna.


Ce va sfatuiesc sa faceti inainde de a deschide frigiderul?!..............Ganditi-va de 1000 de ori daca este bine sau nu, gandit-va cat de vinovate va veti simti dupa ce mancati, ganditi-va cat de tare veti regreta si nu in ultimul rand, ganditi-va la kilogramele pe care le veti capata si la zilele de infomatare care vor fi distruse in doar 20 de minute sau chiar mai putin!


Un comentariu: