marți, 17 iulie 2012


Like a model.
Te-ai intrebat vreodata care este adevaratul motiv pentru care tu vrei sa slabesti, in ciuda faptului ca nimenu nu ti-a zis vreodata ca grasa sau alte chestii de genul acesta? Aici nu ma refer la fetele de 70 kg care isi doresc cu disperare sa slabeasca ( nu o luati ca pe o jignire!) ci la fetele ca mine, recunosc, nu sunt foarte grasa, dar nici slaba nu sunt...DA DA DA, VREAU SA FIU PIELE SI OS!
 Eu m-am gandit si am gasit raspunsul la aceasta intrebre, destul de retorica.
Pentru ca vreau sa fi LIKE A MODEL, slaba, inalta. De slabit pot slabi, dar este problema cu inaltatul, la 15 ani nu cred ca mai cresc foarte mult, mai ales cu dietele drastice de slabire pe care le-am tinut si le tin in continuare. Imi doresc enorm sa mai cresc  macar 5 cm. Stau atarnata de bara si fac exercitii pentru intindere a oaselor, din pacata fara niciun rezultat. Bineinteles, nu sunt atat de idioata incat sa ma astept  ca peste noapte ma voi trezi  cu 3 cm in plus, ceea ce nu mi-ar displacea.
 Voi merge la strand cu cateve prietene, voi inota toata ziua, se stie ca inotul te lungeste, dar cu o floare nu se face primavara, asa ca voi merge mai des la strand, de 2-3 ori pe saptamana, poate poate mai capat si eu 1 cm pana incep liceul.
Lasand la o parte visele mele de a ma face o girafa de 1,80 si sa revenim la manechine, sunt perfecte, sunt foarte slabe, au piciaore lungi, gat lung, abdomen plat, talie de 60 cm, par lung, piele stralicitoare si sunt lipsite de celulita.
Multi le cristica si dau vina pe ele, deoarece influenteaza negativ tinerele din ziua de azi, adica pe noi. Ceea ce este foarte adevarat, daca ele nu ar fi atat de slabe si de PERFECTE poate ca noi, nu am fi atat de obsedate de felul in care aratam.
Multi cred ca 90-60-90 sunt masurile unui model, ei bine se inseala, o dau exemplu pe Natasha Poly cu o inaltime de 1,78 si 83-58-86.
Niciodata un model nu va fi  "prea slab" cu cat esti mai slaba in lumea modelingului si a  fashionului cu atat mai bine.
Asa ca si modelele au apelat la anorexie cum ar fi Luisel Ramos care a murit la numai 22 de ani, sora ei Eliana Ramos care a murit la 18 ani, ele au murit la o diferenta de 6 luni...wow, va dati seama cata suferinta in sufletele parintilor lor, nici nu vreau sa imi imaginez.
De aceea trebuie sa stim cand sa ne oprim si sa spunem STOP acestei nebunii, pentru ca este o nebunie, o nebunie placuta :)).
Dupa ce veti citi asta, poate veti spune ca sunt nebuna, dusa cu capu', dar nu am de gand sa exagerez cu asta! 
Bafta la slabit fetelor!












Un comentariu:

  1. Toate vrem sa slabim , toate vrem sa aratam bine , dar nu sa si murim din cauza asta , cel putin eu nu vreau asta ! Eu vreau sa arat bine , sa ma simt bine , nu sa ajung in asa fel incat sa nu mai pot merge . Cel mai bine e sa slabim pana la o anumita greutate , greutatea perfecta , nu pana cadem din picioare ! E ok sa ti se vada un os , doua , dar nu toate !
    Mie imi plac topic-urile tale , astept mai multe ! Stay strong !

    RăspundețiȘtergere