marți, 17 iulie 2012




Hey! Sunt foarte dezamagita de mine, presupun ca stiti side ce!
Ieri am comis-o, am mancat ca o vaca, de parca as fi fost nemancata de 10 zile. Dupa ce am treminat de mancat am mers la baie si am vomat, apoi m-am pus din nou pe mancat, dupa am vomat iarasi si tot asa. Am luat 9 laxative, niciodata nu am luat atat de multe, pe la 4 dimineata a inceput sa ma doara foarte tare stomacul, imi venea sa ma tavalesc pe jos.
 Azi nu voi manca nimic, nici maine, nici poimaine, sper sa pot rezista cat mai mult fara mancare.
Parintii mei pleaca joi dimineata la mare, trebuie sa merg  cu ei, dar nu vreau , deoarece ma voi intoarce cu 10 kg in plus.
Am gasit si o scuza destul de buna, spunandu-le ca nu voi putea dormi cu ei in camera, dar ei ma obliga sa merg, NU VREAU SA MERG!
Nu vreau sa ajung asa>


4 comentarii:

  1. Buna!Imi place foarte mult blogul tau.Astept noutati:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu,stiu cum e.Au inceput sa ma doară ochii de la cat m.am fortat(Niciodata nu am stiut daca am vomat tot si ma mai fortez 4-5 minute in plus.Tocmai acum am luat al 7 lea laxativ. :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu,stiu cum e.Au inceput sa ma doară ochii de la cat m.am fortat(Niciodata nu am stiut daca am vomat tot si ma mai fortez 4-5 minute in plus.Tocmai acum am luat al 7 lea laxativ. :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna am nevoie de ajutor vreau sa fiu anorexica dati mi neiste sfaturi

    RăspundețiȘtergere