joi, 9 august 2012


I'm fat . I'm fat again!

Ma urasc. Cateodata am impresaia ca cel mai aprig dusman al meu este PERSOANA MEA. A sunat foarte ciudat, dar asa simt. Am reusit sa stau 4 zile in care am mancat decat un mar. Si acum ce am facut...ieri am mancat, azi am amncat. Iar atunci cand ma pun pe mancat nu ma mai pot opri. Atunci cand sunt acasa as manca non-stop. Nu stiu ce metode sa mai aplic. Laxative nu mai am, dar am gasit in casa o sticluta cu ulei de ricin, pe care sctia ca are efect laxativ. Am sa iau o lingurita, are un gust groaznic.
Astazi este ziua unei foarte bune prietene si ma invitat  la ea. Nu da petrecere sau ceva de genu' dar, a spus ca ma asteapta sa ma serveasca cu prajituri si alte chestii. Nu o pot refuza, este una dintre cele mai bune prietene. Ok. Sa spunem ca asta este ultima zi in care mananc ca vaca si de maine imi reiau curele drastice de slabire de care sper sa ma pot tine. Stiu ca pot rezista fara mancare, dar ideea este sa am activitate. Sa nu ma plictisesc si mai ales sa nu stau pe acasa.
Nu stiu cate kg am si asta ma enerveaza la culme. Familia mea este una din acele famili care detine tot felul de kkt.uri inutile, dar nu si un cantar.
Atunci cand vroiam  sa ma cantaresc, mergeam la matusa, care locuieste vizavi. Dar acum cantarul lor s-a cam stricat.
Deci cum ziceam,  maine imi reiau cura de slabire. Iar de maine intr-o luna incepe scoala. Asta ar trebui sa ma ambitioneze. Trebuie sa ajung la 40 kg asta intr-o luna.......hai Catalina stiu ca poti, stiu ca vrei si stiu ca trebuie!
Acum, pe calendarul meu sunt 4 X-uri rosii si 5 X-uri albastre. Ma simt foarte prost. In postarea anterioara ma laudam crezand ca vor aparea mai multe X-uri rosii. Domne, ma simt atat de prost. Presupun ca si voi cunoasteti starea aceea de disperare din care nu stiti cum sa iesiti mai repede. Momentele de regret si de dezamagire totala.  Dar...mai sunt sigura de cava. Toate am fost mandre de noi, de rezistanta noastra, de ambitia noastra atunci cam am reusit sa slabim. Am sa dau tot posibilul ca aceste momente de fericire sa fie mai dese.
 Sunt sigura ca toate am trecut prin asa ceva. 
Spor la slabit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu